luni, 27 mai 2013

Portrete



Nu stiu cat sunt de reuşite dar sincer vă spun ca ma chinuie rau talentul ,si indiferent daca o s am parte de critici aspri nu mă las de astfel tip de desen in cel mai rau caz am să îi schimb denumire de la portrete la caricaturi cu toate ca nu imi doresc aşa ceva....Aştep aprecierile voastre!

Acest desen este realizat dupa o fotografie a unei prietene -Redenştein Ramona- care văzînd portretele facute de mine m-a rugat sa îi fac şi ei unul şi uite aşa a luat naştere acest desen.

 Acest desen este un autoportret.



Acest desen este facut la comanda .Am dat anunţ că realizez portrete şi aşa am primit numeroase comenzi printre care se numara si acest desen


 


 Desenul acesta este relizat dupa fotogrfia colegei mele de facultate -Saghin Sabina- un model extraordinar cu o multime de trasaturi frumoase.




  Desenul acesta este relizat dupa fotogrfia colegei mele de facultate -Negru Daniela- un model extraordinar cu o multime de trasaturi frumoase




 Acest portet apartine lui -Eduard Valentin- un model foarte bun, acest desen a fost facut pentru afi facut cadou acestei persoane şi spre bucuria mea a fost incantat de acest cadou.




Acest desen a fost realizat in urma unui pariu, acesta a constat intr-un schimb de desene in timp foasre scurt, de exemplu a fost gata in mai putin de o ora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu